Thursday, December 23, 2010

50 Bloggers Diperlukan II


Picture Credit : Blogroll 100 penulis


50 Bloggers diperlukan untuk menyertai Blogroll 100 penulis? Biar betik? By the way, apa itu blogroll? Okay, Blogroll berfungsi untuk memaparkan entri terkini kita. Ia juga akan menunjukkan yang kita sedang online dan bersedia menerima kunjungan dan komen-komen terbaru di blog.

Okay, sekarang saya cerita serba sedikit tentang Blogroll
100 penulis. Blogroll 100 penulis ini menyediakan button tweet dan Like untuk pembacanya. Ini bermakna, pembaca boleh share entri kita di Tweeter dan Facebook. Istimewanya Blogroll 100 penulis ini ialah kita tidak perlu ‘ping’ setiap kali ada entri baru.

So. disebabkan itulah, saya nak menyertai Blogroll 100 penulis. Takyah susah – susah nak ‘ping’ setiap kali ada entri baru. Automatically updated dengan entri saya yang terbaru. Lagi pun, apa salahnya mempromosikan blog kita dengan menyertai Blogroll 100 penulis kan?

Jadi, sesiapa yang berminat bolehlah join sekali Blogroll
100 penulis ini. Kalau boleh saya nak tag semua yang tengah baca ni. Tapi banyaklah nak list kan semua blog. Jadi, seperti apa yang diminta, saya tag dua blogger.

Sesiapa yang berminat, bolehlah join. Cepat - cepat! 50 Orang saja! Ini linknya http://www.100penulis.com/2010/12/50-bloggers-diperlukan-ii.html

No comments: