Sunday, December 12, 2010

Ben Ashaari Blog List 2011

Picture Credit : Header Blog Brother Ben Ashaari

Lebih mantap! Lebih sensasi! 
Saper tak join sangatlah rugi! 
Mari! Mari! 
Mari ke sini!

Mengupdate blog tentulah pasti,
Setiap hari sekali, dua kali, tiga kali, berkali - kali,
Tak pernahlah pulak aku kira update berapa kali,
Yang pasti, ada lah entry setiap hari.
Untuk bacaan semua sekali.

Kenapa pulak nak ke sini?
Tanyalah pulak aku lagi,
100 patah perkataan pulak tu lagi.

Tak payahlah aku nak cerita banyak kali, 
Yang tak masuk pastilah rugi,
Yang masuk pula, banyak lah untung tentulah pasti,

Kenapa pulak nak ke sini?
Meh lah aku nak cerita di sini,
Firstly, trafik pengunjung ke sini banyaklah sekali,
Aku dapatlah menumpang join sekali,

Kenapa pulak nak ke sini?
Meh lah aku nak cerita lagi,
Ben Ashaari famous sekali,
Tentulah aku nak berkali - kali.

Kenapa pulak nak ke sini?
Ini dah kali ketiga aku habaq lagi,
Jangan di tanya aku lagi, 
Pergi di sini,
Join sekali,
Dan rasalah sendiri.

Lai, Lai, Lai
Mari ke mari,
Apa tunggu lagi,
Join lah sekali!

No comments: