Thursday, January 27, 2011

Ben Ashaari Blog


Pengumuman! Pengumuman! Bloglist Ben Ashaari telah dibuabarkan. Sekarang sudah bermula bloglist yang terbaru. Cepat, cepat, rapat, rapat. Saper lambat, kena tinggal!

Ni nak habaq mai, ini kali kedua saya join bloglist Ben Ashaari. Kalau ada peluang, memang tak akan saya lepaskan. Nak tahu kenapa? Nanti saya story na. Macam mana nak join bloglist Ben Ashaari? Senang jer. Let's look what we need to do.
  1. Letakkan header BEN ASHAARI BLOG
    Okay, sudah letak.

     
  2. Tajuk : BEN ASHAARI BLOG dan linkkan ke entri ini
    Orait, sudah

     
  3. Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini
    Depends. Kadang - kadang sehari sekali. Kadang 2, 3, 4, 5 kali. Tengok tahap kesibukan bekerja.
    Setakat ini sudah ada 609 entries. Wallawey, banyaknya. Saya pun baru perasan

     
  4. Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI
    Sebab saya nak pinjam kuasa Bro Ben Ashaari. Nak pinjam trafik. Nak pinjam populariti blognya. Yelah, saya ini blogger picisan jer. 

     
  5. Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular ?
    Okay, this is a tough question. Saya tak pernah terfikir pulak. Tapi sekiranya blog saya popular, saya akan still berblogging. Cuma maybe akan buat tapak sewa iklan ker. Maybe buat blogshop ker. Eceh,  angan - angan itu penting kan? Mana tahu satu hari akan jadi kenyataan. As long as long kita minat buat kan?

So, what are you waiting for? Marilah join Ben Ashaari Blog

No comments: