Wednesday, January 5, 2011

Lagu Khas Untuk Si Dia

Picture Credit : Teddy Bear

Owh, sudah malam. Sepatutnya saya sudah berada di katil waktu ini. Melelapkan mata. Resting. Sleeping. Tapi saya still nak share satu jer lagi. Saya suka lagu Selamat Malam oleh Faizal Tahir sebab bila terdengar lagu ini saya akan teringat permintaan saya pada si abang Teddy. Sila jangan terus membaca sekiranya anda mula merasa mual. Yes, ini entry ngada - ngada saya. Well, biasalah, malam hari sangat sesuai untuk melayan blues kan?

So, masa terdengar lagu ini bersama si dia di dalam kereta. Saya terus minta dia buatkan lagu atau nyanyikan satu lagu untuk saya. Yer, sangat ngada - ngada kan? Well, ada aku kesah? As usual, si dia memang tak akan melayan permintaan saya tu. Biasalah, kunun - kunun nak tunjuk ala - ala macho. Eh, macam dah tukar entry mengutuk boyfriend pulak yerk. Idak ler. So, disebabkan dia tak nak nyanyikan lagu untuk saya. Saya dah janji nak nyanyikan dia sebuah lagu untuk dia sebelum dia masuk tidur. Boley?

So, lagu ini khas untuk si dia, my Teddy. (Dah muntah ijou yer?)

Bulat kecil,
Bulat kecil,
Bulatan besar, 


Sayang mama,
Sayang papa,
Naik perahu,

Enam kali,
Enam kali, 
Tiga puluh enam,

Enam kali,
Enam kali,
Selamat malam.

p/s : Anda terhibur?

3 comments:

Bulan Purnama said...

wah.. teringat lagu nih.. masa kecik2 dulu selalu nyanyi smbil lukis.. :)

Sharinginfoz said...

nak tidur teringatkan faizal tahir ya

cindir-rela said...

cikgu rabia!!
:)

jom tengok2 bisness baru saye di sini..

http://cantik-shop.blogspot.com

sebar2 kan ye:) tq.