Thursday, March 3, 2011

Jom Bersantai Dalam Bloglist WacanaKu


Lately, saya tak sempat nak buat banyak entri baru coz busy sikit dengan tuisyen di sekolah dan banyak kertas exam yang perlu di tanda. So, saya hanya buat sekadar yang saya sempat.

Okay, hari ini saya nak join bloglist Wacanaku. Saya tahu blog
Wacanaku bila dia singgah di blog saya. Terima kasih sudi singgah blog Rabia Sensei yang tak seberapa ni yer. So, masa singgah di blog Wacanaku ini, barulah saya nampak segmen Jom Bersantai Dalam Bloglist WacanaKu.

Jadi, macam mana nak join? Ikut langkah - langkah yang senang ini!
  1. Buat entri bertajuk "Jom Bersantai Dalam Bloglist WacanaKu"
    Done
  2. Letak banner di atas dan link kan ke entri ni
    Done
  3. Link URL korang ke komen entri ni
    All right
  4. Dalam entri korang tu, komen la sikit pasal blog ni. Nasihat-nasihat yang membina.
    Honestly, nothing much to comment. Dari pandangan kasar saya, Wacanaku blog yang sangat kemas lagi padat dencgan informasi yang boleh tahan hot. Apa yang hot, tengoklah sendiri. Hehe
  5. Letak jantina. Sebab nak buat bloglist kaum Hawa dan kaum Adam.
    Saya seorang wanita :)
  6. Kalau sudi letak la blog aku ni dalam bloglist korang juger baru boleh berbalas komen..:D
    Boleh sangat. Blog
    Rabia Sensei ini biasa-biasa jer
  7. Tarikh tutup. Ikut suka aku. Bila dah ramai sesangat, aku stop la. Jadi cepat-cepat la yer :D
    Yezza, yang pasti saya dah join dah

No comments: